Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varēšu samaksāt par pasūtījumu?

Par pasūtījumu var norēķināties ar bankas maksājumu karti vai bankas tiešsaistes maksājumu. 

Kā es varu saņemt rēķinu?

Rēķins tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu nākamajā dienā pec pasūtījuma veikšanas. 

 

Reģistrētiem lietotājiem ir piekļuve rēķiniem espressoblue.lv profilā. 

Esmu juridiska persona. Vai es varu pasūtīt?

Jā. Pie pasūtījuma noformēšanas ir iespēja izvēlēties - maksāt kā privātpersonai vai juridiskai personai. Izvēloties opciju maksāt kā juridiskai personai būs nepieciešamība ievadīt uzņēmuma rekvizītus. Pēc apmaksas veikšanas rēķinu ar norādītajiem rekvizītiem saņemsiet e-pastā. 

Kad es saņemšu pasūtījumu?

Pasūījums tiks izsūtīts 1 darba dienas laikā. Piegādi tiek nodrošināta ar DPD pakomātu vai kurjeru. 

Neesmu saņēmis sūtījumu/Manā sūtījumā trūkst preces

Lūdzu, sazinieties ar mums: info@espressoblue.lv

Kā es varu saņemt savu sūtījumu?

Sūtījumu var saņemt ar DPD pakomātu vai kurjeru.

Kā es varu atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums e-pastā info@espressoblue.lv  vai zvani +371 29 33 33 76

Vai es varu atgriezt sūtījumu?

Vairāk par atgriešanu lasi šeit.

Kāds ir garantijas laiks?

Kafijas automātu garantijas laiks ir 24 mēneši privātpersonām un 12 mēneši juridiskām personām.

Mans kafijas automāts nestrādā. Kur man vērsties?

Lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā info@espressoblue.lv  vai zvani +371 29 33 33 76

Vai Espresso Point kapsulas var izmantot Lavazza Blue kafijas automātos un otrādi?

Nē, Espresso Point kafijas automātos jāizmanto Espresso Point kapsulas. Lavazza Blue kafijas automātos - Lavazza Blue kapsulas. 

faq-to-contacts